Żona pyta czyli jak powstał Pike Tyson image

1. Jak powstała wasza przynęta i dlaczego postanowiliście ją zrobić. Co Wam to dało?Duduś: Jest to dość długa historia. Gdyby na mojej drodze nie pojawił się Borys, wiele wspólnych pomysłów na pewno by nie ujrzało światła dziennego. Dzięki niemu poznałem również Przemka, kolejnego pozytywnego świra, z którym wspólnie zaczęliśmy latać na ryby. Doszliśmy do wniosku, że fajnie by było mieć swojej produkcji przynęty, które będą skuteczne na szczupaki. Było to dla mnie duże wyzwanie i nie byłem pewien czy uda mi się poprowadzić pracę do końca. Borys jednak ciągle mi powtarzał, że jak udało mi się zbudować Mazurskiego Lunda, to gumę też zrobię. Projekt przynęty traktowałem bardzo poważnie, to w jakimś stopniu mój sprawdzian z wieloletniego doświadczenia, które zdobywałem ...

Na Drużnie bywa różnie #Rematch image

Wstęp Kilka dni temu odwiedziliśmy Drużno. Wycieczka skrzętnie dopracowana, silniki, kotwice, dryfkotwy- wszystko ogarnięte. Dla jednych to już ęty wypad na Drużno a dla innych to druga lub pierwsza wizyta. Wszyscy nagrzani opór, bo każdy zdeklarował rybę 120+- ahh te wędkarskie zapowiedzi i przechwałki :D. Ruszamy na podbój bagna. Wychodne dostali: Przemek, Piotrek, Tomek i Borys czyli ja :) Na trasie okazało się że jesteśmy śledzeni. Mamy ogon ;) Agent Paweł i agent Przemek wysłani przez podziemne ugrupowanie okoń Olsztyn. :) W takim powiększonym składzie  dojechaliśmy do przystani. Ogarning i szybko na wodę bo do otwartego kilka dni wcześniej rezerwatu jeszcze kilka ładnych minut drogi. Rozwiniecie Taktyka była tak, że nie było taktyki :) szybkie łowienie- dryf i czesanie kęp zielicha i ...

Szczupakowe manewry Borysa image

Sebile na szwedzkim poligonie Z końcem ubiegłego roku zaplanowałem wypad na słynące z grubych „gadziorów” szwedzkie szkiery. Uznałem, że będzie to jedno z lepszych i łatwiej dostępnych miejsc do przeprowadzenia manewrów testowych dobrze rokujących przynęt firmy Sebile. Te naprawdę skuteczne i docenione na całym świecie przynęty trafiły do mnie dzięki uprzejmości portalu wędkarstwotv.pl i dystrybucji KR Fishing. Rys historyczny Firma Sebile powstała dzięki wizjonerskiemu podejściu, ogromnemu zaangażowaniu i gigantycznej wiedzy na temat ryb Patricka Sebile. Jest to człowiek, który już w wieku ośmiu lat zaprojektował i stworzył swą pierwszą przynętę, która umożliwiła mu złowienie trudno dostępnego Białego Okonia. Przez kolejne lata swej życiowej drogi Patrick pożegnał swego Ojca, zasmakował branży muzycznej i wojskowego kieratu. Jednak te etapy jego pobytu na planecie Ziemia ...

Atomowe szczupaki z Żarnowca image

W przedostatni weekend sierpnia na słynącym z atomowych szczupaków jeziorze Żarnowieckim odbył się już VI zlot miłośników castingu. Ta dość młoda w Polsce metoda połowu drapieżników od kilku lat gromadzi coraz większa rzeszę pasjonatów, którzy odłożyli na półki swoje wysłużone stałoszpulowce i wymienili je na młynki o ruchomej szpuli-multiplikatory. Całą zabawa z takim zestawem zaczyna się już w momencie zestawiania naszego setu, który pozwoli nam w pozornie bezużyteczne przynęty tchnąć życie. Każdy z wędkarzy ma swoje preferencje i upodobania zarówno względem wędzisk, młynków jak i przynęt, dlatego odpowiednio zestawiony kij z multikiem pozwoli nam łowić godzinami bez odczucia zmęczenia, a zawieszona na zestawie przynęta będzie pracować, i wabić szczupaki tak jak zaplanował to jej twórca. Takie wydarzenia jak coroczny ...

Trochę o naszym Szczupakowym specu! image

21 grudnia 1985, pierwszy haust powietrza, tylko niestety coś mały… Okazało się, że doskwierają mi różne alergie. Dlatego w pierwszej kolejności rodzice zabrali mnie nad polskie morze. Dość szybko jednak zmienili lokalizację, na bliżej położone Mazury. Na początku jeździliśmy nad jezioro Zdrużno niedaleko Spychowa. Tam właśnie pierwszy raz miałem kontakt z wędkarstwem, a nawet jeśli nie pierwszy to pierwszy jaki pamiętam. Duża kula ciasta, bambusówka, spławik z gęsiego pióra założony na cienkiej żyłce zakończonej małym haczykiem, właśnie takim zestawem zacząłem swoją przygodę. Wtedy chyba jeszcze byłem za mały bo cokolwiek z tego skumać, ale wyniki starszych ”kolegów po fachu” bardzo mnie kręciły. Byłem ciekaw co kryje każda siatka wisząca przy pomoście. Mając już 5-6 lat zacząłem jeździć wraz z ...

Continue Reading

This is a unique website which will require a more modern browser to work!